nazwa dokumentu: Nr 87/13 z dnia 25 września 2013r. - ogłoszenie przetargu na dzierżawę nieruchomości położonych w Brzostku, Januszkowicach i Grudnej Dolnej | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z a r z ą d z e n i e Nr 87/13 w sprawie ogłoszenia IV Publicznego Przetargu (Licytacji) na dzierżawę nieruchomości położonych w Brzostku, Januszkowicach i Grudnej Dolnej stanowiących własność Gminy Brzostek oraz powołania składu komisji do przeprowadzenia czynności związanych z przetargiem. Na podstawie art. 38 ust. 1 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U z 2010 roku, Nr 102, poz. 651, ze zmianami) i § 8 ust. 1, 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. Nr 207 poz. 2108 z 2004 roku ze zm) w związku z uchwałą Nr V/59/03 Rady Gminy w Brzostku z dnia 7 kwietnia 2003 roku, w sprawie ustalania zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości wchodzących w skład zasobu Gminy Brzostek oraz ich wydzierżawiania i wynajmowania na okres dłuższy niż 3 lata i Zarządzeniem Nr 65/10 Burmistrza Brzostku z dnia 31.08.2010 roku w sprawie określenia minimalnych stawek czynszu dzierżawnego gruntów wykorzystywanych rolniczo, stanowiących własność Gminy Brzostek z a r z ą d z a m § 1. Ogłosić IV Publiczny Przetarg (Licytacja) na dzierżawę w drodze przetargu poniższych nieruchomości, oraz utrzymuję cenę wywoławczą rocznego czynszu dzierżawnego i wadium dla poszczególnych nieruchomości z III Publicznego Przetargu tj:
Do ceny osiągniętej w wyniku licytacji doliczony zostanie 23 % podatek VAT. § 2. Do czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu na dzierżawę działek wykazanych w § 1 powołuję komisję w składzie : 1. Przewodniczący: Jan Król - Kierownik Referatu IZP 2. Z-ca Przewodniczącego Piotr Szczepkowicz - Z-ca Burmistrza Brzostku 3 Członek: Marzena Kolbusz - Inspektor Referatu MKiOŚ 4. Członek: Halina Furman - Inspektor Referatu MKiOŚ 5. Członek: Barbara Zięba - Referent Referatu MKiOŚ § 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska. § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
informacje wprowadziÅ‚: | Ewa Szuka³a | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
data dodania: 25 Września 2013 |
data modyfikacji: / |
data wyworzenia: / 25 Września 2013 |